۱۳۸۷ مهر ۱۲, جمعه

تور مجازی سعدآباد

موزه سعدآباد1

در پهنه پر طراوت كوهپايه هاي توچال و دره سرسبز دربند, بخش دل انگيزي از شمال شهر تهران شكل مي گيرد كه مجموعه سعدآباد با يك ميليون و صد هزارمترمربع وسعت دراين گستره غنوده است.

سعدآباد كه از شمال با كوههاي البرز,از مشرق با گلابدره, از مغرب با ولنجك و از جنوب با تجريش همسايگي دارد, در زمان قاجار, محل استقرار و سكونت تابستاني شاهان اين سلسله بوده است.پس از كودتاي 1299, در وسعتي تازه و الحاق باغ هاي مختلف, به اقامتگاه تابستاني رضاخان اختصاص يافته,كاخ و كوشك هايي به مناسبت و ضرورت هاي گوناگون در جاي جاي اين پهنهء برتافته از درختان كهن و سپيدار و سرو, به فاصله اي از بازمانده بناهاي قاجار سر برآورده كه طي ساليان به چهارده كاخ كوچك و بزرگ, هركدام به سبك و شيوه اي در معماري رسيده است.”

اینها توضیحاتی هستند که می توانید در بخش تاریخچه موزه سعدآباد بخوانید. اما این سایت به توضیحات همیشگی اکتفا نکرده و بخش تور مجازی سعدآباد را نیز تهیه کرده است.

 موزه سعدآباد 2

عکس های این تور مجازی تقریبا کامل و بی نقص هستند و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردارند. تور مجازی سعدآباد شامل 9 بخش زیر است که شامل بیش از 40 عکس پانورامای 360 درجه است.

1. كاخ موزه سبز

2. كاخ موزه ملت

3. موزه نظامى

4. موزه فرشچيان

5. موزه نگارستان

6. موزه آب

7. موزه چهره هاى ماندگار

8. موزه صنايع دستى

9. موزه هنرهاي زيبا

موزه سعدآباد 3

به راحتی می توانید با نگه داشتن موس در عکس های 360 بچرخید و نقاط مختلف را مشاهده کنید. این عکس ها 180*360 درجه هستند (به صورت کره) و شما هر طرف را مد نظر داشته باشید می توانید مشاهده کنید، حتی زیر پایتان را.

 

2 نظرات:

حمید رضا گفت...

سلام یک سری هم به سایت www.isfahanvt.ir بزنید، یک نرم افزار فوق العاده عالی در رابطه با تور مجازی گردشگری اصفهان با 52 اثر از کل آثار اسنان اصفهان داره.نسخه دمویی اوون هم قابل دانلود

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.